پاور بالانس چیست
نوشته شده توسط : مهران

 

شاید این سوالی باشد که تا به حال برای بسیاری از شما پیش امده باشد که واقعا دستبند پاور بالانس چیست که این همه درباره آن صحبت شده و راجع به ان تحقیق کرده اند.آیا واقعا عملرکد پاور بالانس واقعی است و می توان به آن اعتماد کرد؟ آیا اصلا دستبندی که بتواند ادمی را از فشارهای روزانه در امان بدارد وجود خارجی دارد؟ و ده ها سوال  دیگر که در ذهن من و شما درباره این محصول وجود دارد.در جواب این نوع سوال های باید بگوییم که بله واقعا چنین محصولی وجود دارد و به خاطر نوع طراحی  و مکانیزم ساخت ان دقیقا  عملکرید واقعی و مورد اطمینان از خود دارد.تمام خاصیت پاور بالانس در واقع به هولگرام هایی است که بر بدنه آن چسبیده شده است و در واقع با ساتع کردن امواجی از خود باعث می شود تا در نهایت ادمی در مقابل امواج منفی روزانه مقاوم تر باشد.

 

 

دستبند پاور بالانس چیست که می تواند چنین خاصیتی داشته باشد؟ خاصیت این دستبند در واقع تولید یون منفی است.چرا که در مقابل در طی روز و بر اساس فشار های ناشی از عوامل محیطی بدن  ما انسان تولید یون مثبت کرده و همین امر موجب عدم توازن و تعادل میان تعداد یون های منفی و مثبت بدن خواهند شد.حال باید به هر روشی که می توانیم سعی کنیم تا دوباره این تعادل هر چه زودتر بر قرار شود  تا بتوانیم به حالت معمولی برگردیم وگرنه باید منتظر عواقب بعدی ان نیز باشیم.اینجاست که دیگر  سوال شما جواب داده می شود و در واقع کارایی پاور بالانی بیش از پیش پر رنگ تر خواهد شد.شما براحتی می توانید هر زمان که خواستید از فروشگاه پستی خرید  اقدام به تهیه یکی از این دستبندها برای خود نمایید.کافیست دکمه خرید پستی را کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید.بعد از اینکه محصول را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.و یا در صورت تمایل همین الان با شماره های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید.

 

 

دستبندهای پاور بالانس  دارای رنگ بندی های مختلفی بوده و همچنین دارای سایز بندی نیز می باشند. شما می توانید از میان رنگ هیا آبی-قرمز-صورتی-زرد و.. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و سفارش دهید.دقت نمایید که نوع رنگ و سایز به هیچ وجه بر میزان کارایی آن تاثیری نمی گذارد.حال شاید با خواند مطالب بالا دیگر سوال تکراری پاور بالانس چیست در ذهنتان نباشد و متوجه شده اید که دقیقا نحوه عملکرد این محصول به چه صورت می باشد.دستیند پاور بالانس با داشتن یک هولگرام مخصوص می تواند به راحتی تولید یون منفی نماید.بسیاری از دوستان در مورد اصل بودن دستبندها از ما سوال گرده اند و ما نیز درجواب  به انها گفته ایم که اگر منظورتان از اصل بودن  این است که ایا این دستیند واقعا تولید امریکا است باید بگوییم خیر.چون همانوط رکه می دانید پاور بالانس  در واقع تولید کشور آمریکا است و دستبندهای امریکایی تقریبا حدود 2.5 میلیون تومان قیمت دارند. اما کلیه اجناس موجود در بازار ایران چینی بوده اند و البته این بدان معنا نیست که این ها تقلبی هستند و کارایی ندارند. همین پاور بالانس های چینی نیز برای خود دارای درجات کیفی هستند و از قیمت های مختلف در بازار می توان انها را یافت کرد. محصولی که ما برایتان در نظر گرفته ایم نیز دارای کیفیت قابل قبولی بوده و می تواند کارایی لازم را به همراه داشته باشد تازه بعد از استفاده از این محصول است که می فهمید پاور بالانس چیست.

 

 

مزتی که خرید از فروشگاه ما برای شما دارد این است که  اولا ما کلیه محصولات را قبل از ارسال چک می کنیم که از نظر سلامت مشکلی نداشته باشند و مورد بعدی اینکه اگر در حین ارسال اتفاقی برای محصول شما بیافتد می توانید درخواست داده و ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.ما این خدمات را تنها به مشتریانی که از فروشگاه ما خرید کرده اند ارائه می دهیم.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 





:: بازدید از این مطلب : 6566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: