دستبند power balance اصل
نوشته شده توسط : مهران

 

چند سالی است که با نام پاور بالانس آشنا شده اید  و تقریبا در اکثر سایت ها نیز با تبلیغات آن روبرو هستید.امروز می خواهیم در فروشگاه پستی خرید راجع به دستبند power balance اصل توضیحاتی را خدمت شما بدهیم تا در هنگام خرید بتوانید محصولی با کیفیت را انتخاب نمایید.این محصول که معروف است به دستبند ضد استرس در واقع با هولگرام مخصوصی که بروی آن چسبیده شده است می تواند تولید یون منفی نماید و ماجرای اصلی از اینجا آغاز می گردد که یون منفی تولید شده باعث می گردد تا تعدال میان یون های مثبت و منفی بدن ما ایجاد شود.حال شاید سوال بپرسید که مگر عدم تعدلی بوده که حالا باید تعدل ایجاد شود. ما در  جواب خدمت شما عرض می کنمی که در طی روز به خاطر فشارهای مختلف روزنانه باعث می شود تا بدن انشان تولید یون مثبت اضافی کند و همین امر موجب عدم تعادل میان یونهای بدن شده و در نتیجه آثار بسیار مخربی می تواند از خود بر جای بگذارد که یکی از انها همین ایجاد استرس و تنش می باشد.پس با داشتن دستبند power balance اصل می توان به آرام شدن و ریلکس شدن بدن خود کمک بزرگی کرد و در واقع به نوعی از دست تنش ها و استرس ها می توان نجات یافت.

 

 

جالب است بدانید که اکثر بزرگان جهان و چهره های معروف نیز از این محصول استفاده می کنند و از خاصیت و عملکرد ان نیز رضایت دارند. شما نیز می توانید با تهیه یکی از این دستبندها و به همراه داشتن ان خود را در مقابل بسیاری از تنش و فشارهای روزمره زندگی بیمه نمایید.ما در فروشگاه پستی خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید پستی  را فراهم کرده ایم و کافیبست تا برای تهیه دستبند power balance اصل بروی دکمه کنار محصول کلیک نمایید و سفارش خودد را ثبت کنید و یا اگر می خواهید به صورت تلفنی اقدام به خرید نمایید باید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.این دستبند در سایز ها و رنگ بندی های مختلفی وجود دارد و شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود یک مدل را انتخاب و درخواست خرید نمایید.ما در سریع ترین زمان ممکن به تمامی درخواست ها رسیدگی کرده و انها به آدرس های مورد نظرشان ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

دقت کنید با خرید دستبند power balance اصلاز فروشگاه ما در واقع شما خدمات گارانتی  رایگان نیز از ما دریافت خواهید کرد و چنانچه در حین ارسال برای کالای شما مشکلی بوجد آید ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض می کنیم.همچنین این اطمینان را به شما خواهیم داد که کلیه محصولات قبل از ارسال تست شده تا از صحت و سلامت انها مطمئن شویم و سپس برایتان ارسال خواهیم کرد.پاور بالانس در واقع با خاصیت تنش زدایی و رفع استرس توانست تاثیرات بسیار مثبتی بر زندگی افراد بگذارد و شاید جز محصولاتی باشد که واقعا مفید و بدرد هر کسی می خورد .از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد همه می توانند از ان استفاده نمایند.بسیاری در مورد نحوه تولید منفی این دستبند از ما سوال کرده اند. باید خدمتتان عرض کنیم که در واقع همه چیز توسط ان هولگرام مخصوص که بروی دستبند نصب است انجام میوشد. و البته تولید یون منفی چیز خیلی عجیبی نیست. همین سنگ نمک معمولی که بسیاری بی تفاوت از کنار ان می گذریم یکی از تولید کنندگان یون منفی در طبیعت است و برای همنی است که می گویند سنگ نمک را اگر در منزل نگه دارید خوب است. حال به جای سنگ نمک شما می توانید از دستبند power balance اصل استفاده کرده و از این پس همه جا انرا همراه خود داشته باشید.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

دستگیره خرید آسان

پاور بالانس چیست

خرید ساعت مچی مردانه 

شارژر خورشیدی

قلم لکه گیر لباس

قلم لکه گیر و درز گیر کاشی





:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: